Det är itne sant..

eller jo det är det ju såklart. :P Men svårt att fatta.. Var inne på FB och rörde runt som jag är bra på och så hittade jag in till JLs sida.Insåg snabbt att jag var vän till en vän och fick därför kolla bilder, så shoot!
Det sista jag minns av honom är att nån av alla hans brudar ringer och säger att han är pappa till hennes son. Och visst var det så!

Kikade runt lite och hittade ungen, platinablod.. Och kommer antagligen bli som sin far.
Men visst, grattis elelr nåt. :P Kommer nog itne önska dig lycka till dessvärre, vet itne om jag vill det.. :P
Ett tag skrattade jag mest bara åt dig, men det är ju en annan femma!

Blev lite chockad först, men insåg snabbt att det inte fanns nåt som egentligen skulle chocka mig när det gäller honom.. Satt och kikade lite mer och kom fram till att denna lille pojk snart är 3 år. Det är galet!!
Troode väl itne att han skulle växa upp, men det gjorde han tydligen.. :P Elelr ja, varannan vecka elelr nåt kanske? :P

Nu åter till mitt te och välja kläder!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0