Fullmåne och sånt.

Jaaaaao. :P Bidde speeelkväll med öl och bubbel hos A. Körde massa motorcykel och biiiiil! :P Krashade naturligtvis i varenda vägg, voltade några gånger och tog livet av mc föraren genom halshuggning X antal gånger.. :P Men det var aaaasball!!
Sen bidde det Worms 2!! Kommer ihåg när min bror hadedet på datorn, var sjuuukt roligt. :P Lika roligt nu, även om mitt stackars lag loosade fett varje gång.. :P
Och så spelade vi LEGO Indiana Jones. :P

Började dra mig hemåt vid halv 3 typ, kom ut och det var sviiinkallt! Tack gode nån för att jag hade med mig mössan denna gången, glömmer aaaalltid den annars. :P Så stog där och vips så kom det en vagn! Megabra! (Var fullmåne med, för den som bryr sig..) Satt och kollade folk och skrattade lite. :P

Kom hem och in och fick av mig hela min mundering mot kylan och kände att jag faktiskt var vråååålhungrig.. Så jag plockade ut diverse ur kyl och började göra omelett, vet inte huuur många gånger jag höll på at somna eller bara lämna spisen åt sitt öde och lägga mig ner, men nu påmorgonen fattar jag att jag gjrde ett bra val som åt. :P
Min lunch var liksom kl 2.. Så jaa inte ätit på 12 timmar och druckit öl.. :P Hääärligkombo!!

Nu ska jag plocka upp det sista, bädda sängen och fixa mig för en dag på stan med M, sen hit och fixa oss och göra oss sååå läckra för ikväll :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0