Grill Del Mundo

Jaaa. Varför inte, var där igår med syster och N. Aldrig varit där innan :P Helt okej ställe, fågelholkar i tak och sånt där :P Började med att vi satt på kuddar på golvet som jävla indier och hade oss. :P Fick min fot nertrampad minst 3 ggr under en halvtimma. :P

Sen blev ett bord ledigt, och då började sakerna spåra ur.. :P Det var Kalle-balle och hans bollar i diverse olika storlekar och det var disney och sen så grät man nästan av skratt när man försökte få av etiketterna på flaskorna. :P

Vi blev stormade av några killar som var på sin 5e bar eller nåt och den enda kunde inte sitta still och ville bara därifrån. :P Asså vilken kväll..

I väntan på vagnen stog jag och syster och dansade utanför7eleven lite, sen började vi söka upp hur lång tid det var kvar tills vagnen kom, dåå helt plötsligt får hon för sig att hon ser E, och nämner detta. Varav jag ropar allt vad jag kan efter honom och visst var det han. :P
Sjukt roligt att träffa honom! Vi pratade om klassträff, men kom på att vi var ungefär 4 st som skulle vara roligt att träffa igen så vi får väl se. :P

Nu ska jag försöka handla lite mat och sen titta på Coco Chanel.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0