Hidden

Aj fan, fy för den lede, morr, spott och frääs. Och alla andra sånna uttryck som kan tänkas, plus några liiite värre.
Spiral ja.. Fyyy fan, inget jag rekomenderar att sätta in.. Eller jo visst, om man utstår den smärtan så är det nog värt det i 5 år.. Men du vet.. Den smärtan..

Var beredd på smärta, för den ska ju liksom en jääävla bit in i mig.. Men heeelvete.. När hon gjorde första grejen så trodde jag att jag skulle trasas sönder, då säger hon att hon inte ens börjat.. Sjukt hemskt..
Och sekunden senare säger hon att nu kommer det kännas en del.
Och det ska guuudarna och djävlarna och alla andra veta at tdet gjorde.
Illamående och allt så säger jag att jag nog komemr svimma.

Sagt och gjort så svimamr jag millisekunden efter. Himla roligt.. Sug på den smärtan mina vänner!! Den är härligt den.. Allt för att inte bli gravid elelr ha mens.. Helvete vilket liv tjejer har..
Killar, ni är faaaan lyxlirare.. En kådis på här en utan där. Inga bekymmer.. FUCK YOU säger jag bara..

Nu ska jag ringa M och säga att jag inte komemr mer idag.. Undrar om han försöker åka hem till mig då? :S Man vet ju inte med honom faktiskt... KÄnns inte bra med en sån chef..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0