Ja vilken onsdag.

Börjar med att jag försover mig.. Får meddelande av M som undrar om jag sviker henne idag, men nej nej! Gjorde jag ju itne! Kom tid två timmar efter jag började. :P Upptäcker att chefen itne är där! Blir jublande glad och heeelt galet pigg av det så jag kutar runt som jag vet itne vad och jobbar som jag itne gjort på flera månader. :P Allt gick så lätt när han itne var där!

Sen kunde man ju passa på att gå lite tidigare med.. :P När han itne var där. Så M fick stämpla ut mig två timmar efter jag gått. :P Asbra!! Skulle hem då.. Tog buss till Torget, och väntade på vagn.. Väntade ochväntade och väntade. Kom 9 vagnar åt andra hållet, två åt rätt håll, men fel nummer.
40 minuter senare tar jag 8an till Markland och väntar där. Där kommer 2an så jag tar den hem. Och dåå.. När jag går av vagnen hemma, så komemr den där jääävla 1an jag väntade på så jääävla länge.. Och inte bara en.. Utan 3!!! På en gång. Blev arg..

Sen bytte man snabbt om för att dra in och träffa syster på stan! Blev lite shopping ja.. :P En meegasnygg liten jeansjacka i svart och en sjal. :D Och massa från O&R, men det mesta var faktiskt itne mitt. :P

Imon blir det träning på morgonen, meeegaskönt! Och sen jobb till 19.. Leverans imon.. Jag och V komemr ha sjuuukt mkt att göra.. :/ Men men.. Då går ju tiden iaf. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0