Jaaa jag vet..

Såå nu avr man färdigjobbad och så. :P
B kom på besök lite innan, skulle fixa plånbok till "svärmor" :P Så tjattrade lite sista haltimman med henne.
Spanade lite så snygga vakterna som skuttar runt på jobb med.. :) Alltid lika trevligt!! Lever fortfarande på minnet från skinny-jeansen från imorse. :P

Sen blev det lite stan med B, köpte blåbär-body butter, muuumma!! :D
Sen sushi, och sen fika. :P Och ja må då säga att poliser och väktare finns det överallt. :P Och alla är näästan lika snygga! Mkt trevligt att spatsera runt på stan och titta på alla uniformer med snyggingar i sig. :P

Köpt ett par leggings med, lite sådär skinnaktiga. .P meega coola! Och ett pösigt svart linne, sjukt fint. :)
Kom hem precis, får inte bada och mina tår är typ blåa.. Mina fingrar sticker och jag huttrar.. Jag viiiill bada!!

Tina lite nu...

Förövrigt, snyggaste tröjan jag nånsin haft på mig!! (ja jag vet att det är spegelvänt, men försök själv ta kort på dig egna rygg utan att bryta armen..)

                                                                   


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0