Jag protesterar!

Jag protesterar motmåndagar asså.. Orkar inte mer.. Hatar att gå til ldet där jävla jobbet, det tar emot så mkt så det gör ont nästan.. :/ Det är itne värt det..
Alla alarm får verkligen ringa tills det inte går mer innan jag går upp, alltid senaste bussen dit så jag slipper vara där i onödan..Jag vill bara inte.. Mår så dåligt över det så det är otroligt..

Bokade tvättid med.. Så på torsdag mellan 14-17 så har jag inget liv förutom tvättmaskiner och torkrum.. Måste verkligen tvätta.. 3 set med lakan ligger i tvätten nu liksom, det säger en hel del.. :P Mindre kul att handtvätta alla kläder faktiskt.. KOmmit in på alla reserv-underkläder med. Inte bra!!

Pratade med A igår, han måste ha det jobbigt där borta. :P Lät iaf itne som en rolig upplevelse han hade.. :P Hahahah, måste vidarebefodra detta till syster idag.. :P Så sjuuukt roligt!!

Nee jag får väl ta mig i kragen och ta på mig jacka och shit nu, dax för.. Jaa, vad ska vi säga.. JObba är ju synd att säga, men hänga i ett kylskåp? :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0