Jisses Amalia..

Jaa, men vad säger man..
Jag och M skulle ut ja.. Vi sågs i stan vid 1 för att kolla örhängen till henne och dra runt lite och kika. :P Hon shoppa loss regält! :P Hade huur kul som helst! Köpte lite nötter, två kyckligbitar till wook och 4 pepsi. :P
Kom hem såg en film och chillade, skrubbdusch och peeling och allt. Ansiktsmasken på, måla naglarna.. :) Vi var så tjejiga som man kan bli! Massa god musik och god cola. :P

Så ska vi ut.. P ringer så vi säger att vi ska ses. Vi åker in, och ångrar oss. Men så kommer P.. Inte som vi hade tänkt oss, han kladdade räätt mkt på M. Trots kompis med pojkvännen och shit. Fattade nada.
Så dansar vi och har det gött, men så blir vi törstiga. Så mot baren!
Ställer mig och ska beställa, nån petar på mig och vem fan är det då.. Jo Staaf. Såklart. Ser mig omkring och ser B och sen ser jag exet.. Lyckat värre..

Så jaa.. Då blir det väl liiite knas.. Kändes som han tittade väldigt mkt på mig hela kvällen. B dök upp ibland och började dansa med oss, då kom alla andra. Och då gick jag och M. Så höll vi på så till dom gick. Och vi stannade. :) Dansade loss till eeeh.. 4 tror jag det var.. Och sen hemåt.

Och nu har jag lite småpanik såklart.. Fått sms.. Så syster ska komma hit och hjälpa mig andas..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0