Lååång dag..

Asså, måste varit en av de längsta dagarna jag varit med om.. Var ensam på jobb i 2 timamr idag, och det kom typ treeeee kunder! Fatta!! Treeeee kunder, på tvååå timmar!!! Sååå sjukt långtråkigt.. Gått och petat på allt typ hundra gånger, rättat till och fixat med allt.. Fyllt på allt som jag kunnat och sen gåttrunt och fixat mer.. Så trött på det nu va. :P

Och J var inne och hälsade på en sväng med! :P Blev heeeelt skakis.. :P Pallar inte när folk kommer in oanmälda och hälsar på. :P Blir heeelt stirrig då. :P Men han kom in och gav mig en preseeeent! :D Fick Patient 67, heeelt sjukt, för har kollat på den typ megalänge och så får jag den istället. :)

Sen rusha hem för J skulle komma vid 8 med sin dator så vi kunde kolla film. :P Asdålig film, så vi kollade på Arrested Development istället.. (Tror den hette så..) Sjukt rolig serie! :D Synd bara att han har alla avsnitt och itne jag. :P Hade kunnatkolla hela natten typ. .P
Men han skulle ju upp och fiska med sin faaar, så han fick åka hem.. :/ Men mys iaf. :D

Nu blir det ett glas oboy och två rostade mackor, sen sängen och min nya bok. :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0