Måndag.. älskade/hatade..

Jaaa måndag igen då.. Sug på den.. Hatar måndagar, och denna måndagen var inget undantag.. :/
KOmmer till jobebt och känner hatet välla över nästan.. Men kämpar på..
Orkar itne ens prata med folk, stirrar typ bara..
Sen kommer chefen.. Och ja jävlar då sätter det fart.. Hälsningen är en smäll på låret och ett hej hur mår du.

Går runt och hatar allt och alla men stannar till för att prata med Bingo. Då kommer le chef förbi igen och jag frågar lite snällt om jag kan gå tidigare idag istället för att vara onyttig och bara hata.
Får ett nej och jag vill veta varför.. Svaret blir "för jag gillar att ha dig här!". Men jag gillar itne att vara däääär!!!

Hamnar mitt i en lagerdiskussion på raste sen, som vanligt, och det som var intressant denna rasten var A. Och att han var lik en Monchichi.. :P Det avr liiite roligt faktiskt!!


Nu har man ätit lite knäckebröd och druckit tee.. Väntar på att J ska komma hem. :P
Imon kommer syster på besööök! Blir Sex and the City och prova kläderna från HM som kommit. :D
Blir nog en snabbdusch nuoch sen mer te och soffan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0