Morgon, varken god eller ond.

Ja.. Inte mkt som ville min väg denna morgon, men snart påväg till jobb. Vaknade efter ca3 timmars sömn och var pigg, knasigt nog. Men men, vad gör man. Allt krånglade redan från början. Tror du grannarna klagar när man duschar 04.20 på morgonen? :S

Iaf så var det världens sämsta dag igår. Eller som Sanden skulle sagt "Idag är alltid värre än gårdagen. Alltså är alla dagar livets sämsta!" Fina motton vi har på jobb..
Men iaf så klarade jag på nåt sätt mig igenom den.

Pratade mkt med P igår, det var härligt. :) Saknar honom, som fan. Hoppas vi hittar tillbaka dit vi var innan! Bjöd iaf med honom på Kent. :) Tack för att du rotar i mitt liv vännen, känns bra!

P säger:
jag uppskattar att du är så öppen och ärlig.
det är sidor hos dig jag alltid uppskattat mycket.

-αηᴅʀɘα säger:
om inte mina vänner vet allt om mig varför ens ha vänner?

P säger:
detär ett fint resonemang.

-αηᴅʀɘα säger:
kan man itne vara ärlig mot dom så är det ju ingen mening..

Jag gillar våra samtal P, jag gillar dig. Det vet du. :) Du betyder mycket för mig! Även om vi inte ses..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0