Morgonstund..

Har fan inte guld i mun iaf.. Men tvätt..
Så här sitter man i väntan på tvätt, jäävligt roligt. Neeeej! Hatar att tvätta, är så himla tråkigt, meningslös väntan.. Men det måste göras då jag verkligen itne hade några kläder kvar! Eller jag hade väl... Men hur snygga är dom.. :P

Jobb idag ja, stänging igen skulle jag gissa på.. :P Som vanligt. Borde duscha egentligen, så det är gjort, men orkar inte just nu. Vill bara sova meeeeeer!
Bio med lilla L ikväll iaf. :) Sherlock Holmes blir det minsann! Är det bra så är det ju bra, annars så är ju 3 sjukt snygga killar med i filmen så då kan man ju kolla bara på dom. :P

Kanske får jag dricka en HEL kopp te idag? Eller till och med två kanske?! Prisa gud elelr nåt! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0