Oh my holy..

Haha :P jaaa galen dag idag, inte hänt så mkt, men ändå hänt massa. :P
J kom hem, stackarn är heelt slut.. :/
Och ja, mitt under jobbet så ringer M.V är upptagen så hon ringer upp 5 min senare. De pratar lite och sen kommer hon till mig och säger att det lät mkt, och att han nog itne kommer på personalfesten ikväll. (Ärförövrigt det ja.. För dom med silverkort och som varit där mer än 1 år.. Så nästa årfår jag vara med..)

Sen heeeelt plötsligt stormar en kille in! Och V blir helt till sig, skriker lite lätt, kramar och rodnar massa. :P Det är Msom kom in, han hade flugit ner för att vara med på festen. :P Och så fick jag träffa honom med, känns fint med ett ansikte till rösten som man hör typ varje gång man jobbar.. :P

Så jag har numera väärldens snyggaste chef! (den som känner sig snygg bredvid honom, kille som tjej, har all min respekt. känner mig som en elefant i trasor bredvid honom..) Sjuukt snygg!! Och bög.. :P

Nu sitter man här, ska fixa ihop en omelett.. Sen bada..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0