Panik.

Fick riktig ångest på jobbet idag.. Helt sanslöst. Bröt ihop totalt och satt i omklädningsrummet i 20 minuter och grät. Det var så jävla påfrestande att vara där så det fanns inte.. Trodde inte det skulle gå så långt faktiskt.. Men det gjorde det..
Droppen var när jag frågade om jag kunde dra 5 när chefen säger att jag ska vänta till 6 för att se hur mkt det är kvar då. Fick panik. Det gick bara inte. Kände hur det rasade.. Jag orkar itne mer.. Orkar inte med att han är där, orkar itne med att behöva vara där. Orkar inte med kylan..

Åkte hem vid 6 då eftersom jag var tvungen att stanna. Men så fort han sa att jag fick gå, så sprang jag därifrån, måste sett lite roligt ut när jag bara sprang ut från lagret.. :P
Men självklart måste man dit imon igen..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0