Sicken daaag!

Jaaao.. Var itne så hajp på att jobba idag, men sen blev det mega bra! :)
KOm över förväntad försäljning vilket gör chefen glaaad. :) Så jag småjublade lite bakom kassan när jag såg det. :P

Fick gå mig till systemet för att inköpa dricka på lunchen. Gick sådär va. :P Massa folk överallt, HATA!! Men jag fick det jag ville ha. Stog och letade vin, och så såg jag det.. Som jag och syster köpte en gång.. Det mest fantastiska vinet någonsin! 3 apor! :P Sååå jävla ballt! Och faktiskt rätt gott.
Anders, Göran och Ove är nu mina bästa vänner. :P Kommer fortfarande ihåg min och systers reaktion på detta vin när vi såg det i Kållered. :P Oh my vad vi skrattade! Klockrent!

Får nästan lägga upp en bild på den sen. :P

Nu hopp i duschen och sen iväg till A för vin. Och tvspel? :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0