Sicken kväll!

Hahah gjorde stan med syster igår. :P Sicken kväll asså!!! Stöört rolig. :P
Först gick vi till Grill för vi skulle få med oss N, som inte gick så bra. Så vi togtvå öl där och jag dooog nästan av värme.. :P Det var sååå sjukt varmt där inne! Och N satt med två tjejer och en snubbe. Han var såååååå liten!! Heeelt otrligt liten asså!!! ;O
Men rolig och sådär liksom. Sen bidde det Tranquilo, fan va man älskar det stället!! :D

Hade asball där som vanligt! Dansade massa och tjoade. :P Naturligtvis bidde man fuuull, fast det var jag redan innan vi åkte in. :P Syster och jag blandade Cosmo!! :P Haha och gjorde en liten tvist på det hela vid sista klunken. :P

Idag blir det nog fanimej pizza och ett bad.. :P Sen måste jag ner till mamma och pappa på middag.. Bror åker imon..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0