Sovmorgon!

Äntligen fick jag sova så länge jag ville :P Nu vaknade jag, eller rättare sagt 12.42 vaknade jag, av sms. :P Annars had ejag nog sovit mer. :P
Bion igår var gryyyyym! Rolig och allt :) Och snygga pojkar.. :P
Det värsta var att behöva vänta från halv 6 till 21.15.. Det tog sån jääävla tid.. :/

Men L och jag promenerade dit, och satt där coh jag var trött. :P Men jag somnade inte! Stolt över mig själv, känslan att sova inföll väldigt många fler gånger än jag trodde. :P

Idag blir det träning,goööööött! Ska packa väskan redan nu så jag itne har nån undanflykt. :P
Och igår hade jag mina skinnyjeans heeela dagen :D Stolt över mig själv! Syster kom in en sväng igår med, hon tyckte jag såg smaaal ut. :D Det gillar vi!! Det lyssnar jag på! :P

Imon blir det lagerråtta igen.. Fan va booring.. Gillar itne alls det, ska försöka att itne tänka på det.. Usch..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0