Städdag.

Oh fy fan.. Tagit mig en timma med badrummet nu. :P Det ska fan glänsa i min lägenhet!! :P Tvättat allt därinne.. Väggarna, moppat golvet. Allt. :P Nu är det köket som står på tur, funderar på att städa ur skåpen med, men jag vet itne om det är tillfälle än. :P

Sen hallen, sen resten.. Sjuuukt jobbigt att städa.. Hatar det, men är så skönt när det är klart. :P
Ledig imon, då ska jag först på återkoll hos gyn, mkt roligt om man tänker på förra gången.. :P Heheh..
Sen blir det tvätt vid 14, har inget kvar, typ inte ens rena lakan. :P Och därimellan får jag väl sola nångång med, kanske se om det finns nån träning att gå på..

Sen jobb fre och lörd.. Och så kommer K på lördag. :) Fan vet inte hur många år sen det är nu, många iaf!!
Sen får man väl se, lilla J komemr ju hem med.. :D
Sugen på drinkar igen, inte bra.. :P Och vin.. Inte helelr bra.. :P Får väl dricka mitt te. :P Hihihi

Ska itne ens tala om vad han gjorde.. Usch, får rysningar i hela kroppen! Och M bara skrattade. :P Okej, kanske var en lite sjuk situation, men från början var det itne alls roligt.. Hahaha joo kanske var det iaf. :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0