Stopp, stanna!

Chilla lite.. :P
Vääärldens dag, ställde ändå klockan på tiiiidigt så jag itne skulle försova mig. Vaknade av ett mess från K som vill att jag ska börja tidigare idag och imon. :P Haha viiisst. 10.20 går jag upp, komemr på att jag mååste duscha.
Sen ska jag hitta kläder.. Oh fuck..
Och sen ska jag hitta skor... Meeer fuck..

Kollar vagnar samtidigt som jag inser att frukost inte är att tänka på.. :P
En halv kopp te och sen fick jag änna bestämma kläder på typ 10 min.. (Jag behöver lätt en halvtimma annars..)
Slänga på sig smink och hoppas man ser ok ut iaf.. :P

Väl framme så komemr jag på att jag måste ta ett kort, så jag kan få mitt passerkort till byggnaden..
Så sagt och gjort tar jag min lunch och går dit för att fixa, vakten står där och ser glad ut :P
Jag blir meega glad, står 6 sjukt snygga poliser där och hänger.. :P Måste ju stirra en extra sekund, och sen kommer vakten med kameran så jag får ta kort.
Eftersom poliserna då upptar den enda vita väggen, så får jag ställa mig mitt bland massa blommor och bli måltavla för kameran. :P

Väntar lite på vakten medan han fixar kortet och kan stirra liite till på poliserna innan dom går.. :P Känner ändå lite avundsjuka mot dom, hade så gärna velat bli polis! :/
Iaf så får jag mitt kort och traskar vidare. Kommer tillbaka och får reda på av K att jag ska stänga själv och fixa. Shiiiiit.. 4e gången jag jobbar, men viiiisst. :P
Gick sjukt bra!

Nu duschen, sen mammas kompisar på visning!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0