Uttråkaaaad..

Så sjukt uuttråkad nu.. H har gått, ska väl ner och lämna filmen snart. Men palla, det är kaaaallt ute.. :/
Skulle ju inte frossa idag, men såklart blev det massa popcorn och godiset som var kvar från igår.. Inte bra!! Fan.. Tur att det är yoga imon. :P Så man kan känna att man gör lite nytta iaf.. :P

Men det är kl 7.. Och jobb börjar 12.. :P Liite tidsskillnad, men det får väl gå. :) Vem vet, jag kanske blir piggare av att göra så? :P Kan ju hoppas iaf!
Imon kommer J! :P Hehehehe, nååde dig om du kommer för sent hörru! Har ju jobb att sköta, eller rättare sagt jag har ett jobb jag VILL sköta. :P

Ne jag får väl dra på mig ett par extra byxor och ge mig ut bara.. Måste få det gjort idag, annars blir det förseningsavgift på filmjäveln.. Mindre bra..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0