Vad sägs om det här..

Vaknade innan klockan idag. Kvart över 6!! Varför vaknade jag då??? Jo för att heeeela gården här var invaderad av grävmaskiner, traktorer och lastbilar. Jag vill inte veta vad dom gjorde, men det lääät!
Och grannens barn med. Dom låter alltid, smäller i dörrar, skriker i juppgången och har sig. Klampar på som om dom vore elefanter, dom är fan bara 8 bast och det låser som en hel armé!!

Men men, känns ju skönt att vara lite pigg iaf. :) En kopp te och jagär reeedo för dagen! Så snart iväg till gyn på återkoll och klippa och klistra lite.. Mer klippa än klistra. :P
Sen blir det hem, en kopp te till om det hinns med, och så fort iväg till gym! Spinning på gååång! Var sjukt nöjd när jag såg att det fanns lediga platser kvar idag. :) Trodde jag skulle behöva ge mig ut på en sjukligt lång promenad. Tvek om mina lår hade överlevt det. :P

Ingen B i helgen dock, tråkigt.. Men kommer fler helger! :D
Däremot kommer lilla J hem idag, om jag inte minns fel. Stackarn hade skadat sig.. Hur slinter man med en vinkelslip?!?! Iaf.. Tur att inte fingret åkte av!Kom fram till att jag nog hade gråtit, svimmat och sagt upp mig om det hade hänt mig. :P Men J trodde itne på det, han hävdar att jag är stark i det anseendet. Mm visst säger jag då..

Nu är det nån jävel på cykel som behöver olja sina bromsar elelr nåt.. Gnisslar ju över hela stan för faen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0