En helt vanlig dag.

Jaa så var det idag. En helt vanlig dag. Stog coh pratade lite med M och hittade en väska jag vill ha.. Så nu får nån gärna sponsra med 7500 istället. :P Så får jag både väskan och mössan! :P
Öste ju ner idag med när jag gick till jobbet. Himla roligt.. Sen så kom solen, och det blev varmt igen. Knasigt. Men gött ändå, tänkte jag skulle få mig lite sol nu när jag änså slutade tidigare..
Går in till M igen och snackar lite, sen kommer K och vi snackar lite meeer. Sen gick jag och köpte en marshmallow chunk cookie igen och åkte hem. :P
.
Kommer hem och kastar av mig kläderna och öppnar balkongdörren, då går solen i moln!! Och det ser fan itne ut som den tänker komma tillbaka.. :/ Jag har sån jävla otur.. Hela tiden med!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0