FTB

Jaaaa jobbat idag ja.
Trevligt, lagom mkt att göra, lagom jobbigt för kroppen. :P
Kom in en äldre dam, typ som min mormor runt 5 tiden.. Hade precis tuggat i mig en jordgubbe och mådde ganska bra på det hela, då kände jag att hon tittade på mig.
Så redan innan jag frågade så gick ja igenom alla väskpriser och reapriser i huvet ,för det avr ju det jag trodde hon skulle fråga om.. Men icke!
Tanten drar fram ett fodral ur sin väska och säger
"Om jag har Mac Air, vilka datorfodral kan jag ha då?"
Smack sa det så fick jag en smäll liksom, eh va? En 70årig tant med Mac Air, jag var så impad så jag visste inte vad jag skulle ta vägen. :P
.
Tanten fick sin väska och jag stog och smålog i en halvtimma efter. :)
Sen blev  det äntligen hemfärd, och salladen som jag köpte till lunch fick även bli kvällsmat. :P Nu sitter man här och vill ta ett bad, men orkar inte.. Fotbollen står på, tråkig match.. Tomaterna är snart slut med.. Hur blev jag så beroende av tomater??
Jaja.. Det blir väl bra.
.
Visst är det nåt fel på mig när jag bara tänker den tanken hela tiden? Tänker han? Gör han? Vill han?
Just nu känns det bara som det är jag som vill.. Måste väl ta ett snack snart.. Se vad det är som händer.. Till helgen då? Eller vet ju inte ens när det blir igen förresten.. Fan..
.
Iaf så är det V som får sista ordet i detta inlägg.. :P Som alltid är hon härlig till tusen när man jobbar!Och denna gången var inget undantag.. :P Hon har sagt det innan, och hon lär säga det igen.
Hon vill ha Forever Tanned Babies!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0