Himla tuff dag..

Jaa himla tuff dag idag.. :P Kom vid 7, vi skulle börja med drive, tråkigt som fan.. Men man satte igång, och precis när man kommer in i ett flyt så skulle det vara morgonmöte. Alla dessa jääävla morgonmöten!! Orka med! Är ju inget vettigt som sägs ändå, och idag var ju inget undantag. Mötet var över på en minut ungefär, och jag ville bara hem och lägga mig..
Men man tog sig igenom driven och sen var det gross som gällde. Tog väl en 5 ordrar eller nåt. Vid den fjärde så knäckte det till som fan i nedre delen av ryggen, vänster sida.. Som vanligt.. Så gross var inget jag skulle syssla med mer idag då. Fick fram i utlev och härja. Imon blir det utlev igen då för att vila ryggen.
Sen behöve rjag inte vara där på 3 veckor. Det är rätt gött!!
.
Och fick sluta tidigare med, himla gött. :) Men så fort jag kom av bussen så började det regna.. Och innan jag var halvägs upp för backen så öste det ner.. Dränkt katt var det här ja! Så in fort som fan och byta till torra kläder och hänga upp det blöta. :P Himla fin start på dan liksom..
Och fortfarande ingen burk.. :( Vill ha min leverans!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0