Jobba jobba jobba!

Jaa igår hände itne så mkt faktiskt.. Jäkla tråkig dag faktiskt.. Men jag har bestämt mig för att göra fotoalbum nu, vet itne på vad eller hur men jag ska göra det. :P Kommit på en grej iaf som jag kan göra fotoalbum med. :P Har med syster att göra! :D
Fixade naglarna igår med, och döm om min förvåning när hon säger att jag är trogen kund nu och får 10% igen. :P Vänta tills P får höra detta! :P Han kommer antingen skratta eller gråta.. :P Han ogillar mig på en nivå, och det är att jag får så mkt rabatt överallt hela tiden. Detta kommer ju inte göra saken bättre.. :P
.
Idag hände itne heller så mkt.. Jag och M stog och pratade lite precis vid öppning och kom fram till att vi ska ha en vinkväll nåndag. :) AW och nån festdag. :) Hon bor ju så sjukt nära så det är fanimej dax! :P
Fredag blir det ut till landet efter jobb, synd att M inte är där.. Han har nån jäkla seglarvecka. :P Stackarn!
Hade sjuukt kul med honom och S i fredags.. :P Dom två var verkligen räddarna i nöden! Mamma och kärleksballader kan bara sluta på ett sätt.. :P
.
Källaren är rensad med, jisses vad mkt skit man samlar på sig.. :P Ser dock ut somfan här uppe nu.. :P Men det är väl smällar man får ta. Ska ta mig i kragen och dra ner dom sista två lådorna och hoppas på S ikväll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0