Morning morning

Up and running again. Blev tidiga passet idag! kommer kännas heeelt fel att sluta 16 me vad gör man inte. :P
Hoppas på det bästa idag, men med tanke på igår lär det inte inträffa.. Så får väl hålla tummarna för fredag istället!
Målat naglarna nu med.. Börjar bli dax för återbesök.. Men det är en hel vecka kvar typ.. :/ Mindre bra! Så länge dom inte går av eller lossnar så är jag iof nöjd :P
.
Ska se när jag får stuff från Erik-Daniel-Markus med :P Need 'em noooow!! :P
Känner inte lika stort beroende till tomater idag, men allt kan förändras när man kommer hem sen.. :P Vet iaf en sak jag ska göra när jag kommer hem! :P
Undrar vad det blir för väder idag.. Ser misstänksamt ut.. Sjukt molnigt och kyligt nyss, och nu kikar solen fram? Fast det blåser ju.. Kallt med tror jag.. Illa.. Men det är den svenska sommaren det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0