Sjuk såklart..

Ja vafan är jag annars liksom.. Magkatarr igen. Himla jobbigt måste jag säga! Vet itne hur många journaler jag har på varenda jävla sjukstuga i hela Göteborg asså.. Måste ha en på varje ställe nu känns det som. Varit överallt just nu.. Till och med på Calanderska..
Men iaf.. Denna läkaren var himla bra! Han skulle verkligen kolla upp det här som händer, är så trött på att ha magkatarr nu.. Så vi skulle boka in en tid om några veckor för att kanske göra en gastrokopi. Mindre mysigt, men vad gör man inte för att få stopp på skiten!
.
Så just nu äter jag en ny medicin som funkar himla bra hittills! Och jag får inte dricka kaffe, alkohol, cola eller äta stark mat. Kokt mat ska det vara. Grönsaker, fisk och undvika mjölkprodukter helt. Blir inte så svårt eftersom det är så min diet ser ut typ hela tiden.. :P Kommer dock sakna stark mat en hel del.. Jobbigt.. Men det gäller ju bara typ 2 veckor eller så. :P
.
Så nu ligger man här med en isklamp på magen och undrar hur det här gick till.. Tvn åkte på en liten sväng, och döm om min förvåning när SYTYCD är på. :D Grymt program! Får mig bara att vilja dansa mer och mer och mer! Måste börja igen! Och Pasha ska komma tillbaka! Oh Pasha!! Galet snygg pöjk. :P Säsong 3 var han med i.. Han och Jessie gjorde en cha cha som var to diiiie for! Och nu ska han komma tillbaka och vara med som en icke-tävlande! Då får man se massa av honom förhoppningsvis!! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0