Städdag.

Ja faaan vad jag ska städa och ha mig. Nu är iaf allt nere i källaren igen, skönt och tomt i lägenheten. :P Och tvätta gör jag med så jag har lite underkläder till helgen..
Så fick kasta mig ner och slänga i en maskin hos mamma och pappa. Kollade även deras post, hämtade upp den så jag inte glömmer den denna gången. :P Och HM katalogen hade kommit! Höst- och vintermodet nu. :P
Kollade igenom lite snabbt, hittade inte lika mkt som förra året men det fanns en del gobitar!
Och naturligtvis ska man kolla killmodellerna. :P Men detta året blev jag besviken.. Inte en enda snyggning!! :/ Väldigt besviken.. Vem ska man nu fantisera om?
.
PS. Joshua Radin är galeeeet bra! DS.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0