Sunday bloody sunday..

Just ja.. drog ju ut till landet efter jobbet igår. Fick solat två timmar innan det blev mat och det skulle sabreras och allt vad det nu var. Åt även lite havskräftor med, det är så sjukt gott så jag vet tine vart jag ska ta vääägen!
Stog ju sen att det skulle bli kalasväder idag, men så vaknade man.. Mulet överallt.. Risk för regn sa dom hela tiden, oh tillslut så kom det ju.. vid 1 när vi ändå hade bestämt oss för en tur med båten. Så bara till att packa upp allt igen.. Jag gick och la mig igen, trött som fan idag.. Seg och ont i huvet.. Vädret som ställer till det öfr mig hela tiden!! Nu måste det åska.. Så är det bara..
.
Så nu sitter man här hemma istället, blek om nosen.. Vet att syster kommer vara pepparkaka när hon kommer på lördag.. Men jag har iaf beställt specialaren som R tipsade om. :P Bara han och min heeemlis!
Blir lite melon nu till matchen.. Om jag itne somnar.. :P
Mest sugen på att se en film nu och mysa i soffan, men det vart inget svar när jag försökte så jag ger väl upp det där nu med.. Vad blir det nu? 3e eller 4e jag ger upp? 4e tror jag..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0