Working Woman!

Jao fan. Jobb till 17 idag sen hem och direkt ut på balkongen med en skål skuren melon och boken. :D
Var så jäääkla gött!! Läste ut boken så nu börjar vi på 4e i serien. :) Fattar itne att jag läser denna serien varje sommar, gjort i typ 8 år nu.. Kan den utantill men ändå måste jag läsa den varje sommar. :) Sommarläsning till tuuusen! ska se om jag hittar nån mer sån serie.. Det är guld värt!
.
Jobb imon med, bytte med L så jag öppnar, rätt gött. :) Så slutar 16 då är tanken att jag drar direkt ut till landet för att götta mig och sola lite på söndagen hoppas jag. :) Måste ju få lite emr färg på min stackars kropp.. Spenderar ju större delen av dagarna med att titta ut på solen och önska att jag hade semester... :P
Men min tid kommer väl den med.. :P Tråkigt bara att det itne får bli nån alkohol på en vecka till.. Hade vart guld värt att ha dricka den kalla ölen i kylen.. Eller ett glas vitt.. Fasicken asså.. Jävla magkatarr!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0