Bröllop på schemat!

Ajjemen, bröllop ja. :) Finklädd dagen till ära, jobba co hfixa lite.
Kolla datorn lite se henne gå in i kyrkan. Vilken klänning hon har! Den är så vacker!! Hon är så vacker. :) Inget tvivel om saken, jag gillar henne! Gillar henne mkt!! Och hon såg obeskriviligt lycklig ut vid altaret när hon tittade mot Daniel. :) Det är så det ska vara!
Och visst får man känslan.. Känner det ut i tårna faktiskt.. Gifta mig är något jag vill. Faktiskt.
.
Eftersom jag itne såg kyrkan ordentligt så fick jag se det nu.. Och fanimej.. Tårarna rinner!! Fattar inte hur vackert ett bröllop kan vara?! Och att dom ser så lyckliga ut gör ju bara saken bättre! Man blir helt varm i hela kroppen!!
Så tårarna rinner och blandas med ett strålande leende just nu. :P För efter dessa dagar, så kan jag bara le. :) Stoort varmt leende. :)
.
Nu blir det fixa fotbad och sen måla tånaglarna i ny färg. :) Fixa lite med naglarna med.. :)

Kommentarer
Postat av: MiaPia

ja det e ju vi skattebetalare som pröjsat hennes bröllop usch och fy, dom borde pröjsa det själva precis som vilken annan svensson som hellst...



2010-06-19 @ 21:50:02
Postat av: Anonym

Bröllopet var verkligen fint tycker jag.

2010-06-21 @ 14:13:48
URL: http://tvminnen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0