En helt vanlig onsdag.

Ja det är väl vad detta blev. Men vad gör man..
Naglarna ska fixas på måndag, nice som fan! Jobba hela resten av denna veckan.. Lite segt, men men.. Cash is king! :P Sen så blir det bara jobb på tisdagen nästa vecka. Rätt gött, är det fint väder så blir det ut till landet och sooola. :) Varje dag helst! :) Eller itne onsdag då..
Det är då det händer. Igen.. Kyrkan ska besökas, tårar ska fällas. Kramar ska utdelas.. Känslor ska pratas om. De tär svårt sånt här! Gillar inte sånt egentligen..
.
Och varje gång nåt sånt här händer så tänker jag på morfar.. Varje gång.. För varje gång ångrar jag att jag inte sa det ädr till honom.. Som jag hade tänkt. Som jag bestämde mig för att göra när pappa ropar på mig och berättar att han inte fanns mer. Varje gång.. Fan att jag inte sa det.
.
Hoppas på sol iaf nästa vecka. :) Måste få brännan bättre.. Borde dessutom hitta en strandväska, men det är ett annat problem.. :P Kanske löser det innan, vem vet.. Ska be mamma och pappa ta med en liten kylväska hem på söndag. Så jag kan ha med mig vatten och grejs :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0