Gårdagen.

Ja, igår avr det begravning. Det var otroligt vackert! Precis så som hon ville ha det kan jag gissa. Vacket, enkelt. Men ändå maffigt och storslaget, precis som hon var!
S-O, M och A var väldigt fina, men såg lite lost ut ibland. M var den som tog tag i allt, och fixade. Känns som att han kommer ta tag i allt från och med nu. Och det känns bra, men ändå inte. Han har så mkt annat nu med, han kan inte klara av allt.. Men det får tiden visa.
.
Blev lite fika och så efteråt, S-O pratade lite och vi skålade i hennes favoritbubbel. det blev lite minnen från olika folk, och det var lite hårt, men hon hade gillat allt som hände!
Men som alltid när det är begravningar så tänker jag på morfar. Varenda begravning jag varit på sen hans var, så har jag alltid tänkt på honom.. Känns jobbigt, men ändå bra. Jag kommer ju aldrig glömma honom! MInns fortfarande alla små detaljer som gjorde honom till honom. MInns fortfarande hur han doftade, och hur hans röst lät.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0