Martha Stewart

Jag vet, det är nåt fel på mig... Men när jag är ledig så ääälskar jag att titta på matlagningsprogram och Martha Stewart Show.. :P Är nåt heelt galet med mig när jag är ledig!
Iaf, idag bakade hon Woopie-pajer. Såg sjuukt goda ut, blev galet sugen, men kom på att dom ser nog bättre ut än vad dom smakar.. Så jag lät bli.
Sen skulle hon visa hur hon bäddade sin säg för att få den mjuk och grejs.. OMG säger jag bara..
Först skulle hon täcka madrassen, för den fick ju inte synas! Sen skulle hon ha sånt där grejs över kanten, som en liten gardin liksom.. Meningen med det är??..
.
Sen kom en till liten madrass över den andra madrassen, även den skulle ju vara inklädd i nåt bös. Sen ett lakan, som skulle över båda madrasserna. Sen kom ett tunt sommartäcke som skulle läggas fint och vikas längst upp. Sen kom ett vintertäcke ovanpå det som också skulle vikas fint längst upp.
Till sist skulle hon dekorera med kuddar.. Jisses.. 17 kuddar tror jaghon fick in i den där sängen. Vad gör hon av alla kuddar när hon sover? Har hon liksom avsatt plats i sitt sovrum för kuddarna? Och vem faaan orkar bädda sängen så varje morgon? Jag vaknar liksom 20 minuter innan jag ska gå, om jag har tur så hinner jag med en kopp te.
.
Nu blir det Jamie Oliver och hans matlagning, innan dess var det Nigella. :P Jag är galen i matlagningsprogram! Det om nåt måste vara vuxenpoäng?! :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0