Nattliga samtal. :P

Ja vad säger man.. Folk gillar att fylleringa mig. :P
PJ ringde för ett tag sen, men han var lagom, lagom full för att våga ringa och lagom nykter för att komma ihåg att vi pratat. :P Galet skoj! Trots att jag typ sover genom hela samtalen..
Sen några dar efter ringde U. Det var det roligaste jag vart med om nästan! :P Han var så full!! Sa til lhonom att ta det lugnt hela tiden hans svar var detsamma hela tiden. :P "Jaaa, jag har en kille här. Luugnt.."
.
Sen ringde han inatt med. :P För att be om ursäkt för att han ringde den natten. :P Och nåt säger mig att han var liiiite fuller nu med, eftersom klockan var halv 2. :P
Skrattar sällan så mkt som jag gör åt U, förlåt asså.. :P Men det är så roligt att höra en full norrlänning. :P
.
Men nu är det snart jubb som gäller.. Sen kommer S!! :D Ska väl inte säga för mkt, men jag längtar lite minsann.. :P Dock är min mage uppsvälld som en jag vet itne vad!! Ser fan gravid ut.. Mindre kul kan jag säga.. Och det är mindre kul att jag måste jobba på lagret idag.. Suger, ska ju bli gött väder..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0