NU har jag sett det.

Nu har jag sett talet som alla pratat om! Som hela svenska folket grät till.. Prins Daniels tal. :)
Och självklart grät jag med! Vilket tal! Vilken kille!! Vilken prins Sverige har fått! Och vilken kronprinsessa vi har! Jag kan faktiskt tine vara mer nöjd över kungahuset än vad jag är just nu. :) Äntligen har dom släppt in Daniel på allvar i familjen! Och äntligen får han visa vad han går för och vad han kan!
.
Igår vad det midsommar. Var med familjen och några grannar.. Väldigt trevlig kväll. Nära till mormor med, kändes skönt!! Och inte mer än två bebisar var med! Jag var där och höll lite och snuffsade lite och såklart kändes det bara jättebra.. Iågr var en sån kväll då barn och allt sånt kändes bra och når jag ville ha.. Men samtdigt väldigt avlägset.. För just nu vet jag itne vad som händer. Mkt nytt, men nåt jag vill känns det som.. Känns rätt. Saknaden igår, och tankarna på vad som gjordes på andra stället. Om det fanns tankar på mig eller om jag var lite bortglömd i all uppståndelse.
.
Får väl se, ska väl inte säga för mkt heller, då brukar det ju rasa samman.. Har jag ju märkt innan.. Men denna gången känns lite annorlunda.. Lite mer speciellt.. Är det så kanske?
Nu ska vi åka, först till mormor och sen till gravarna.. Morfars, Gudruns och Mariannes.. Kommer bli lite hårt, men det är ju ett måste enligt mig. Jag måste dit ibland.. Så är det bara.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0