Prinsessan och Grodan

Ohhh den filmen var ju heeelt underbar! :D Älskar den verkligen! Lätt topp 5 Disney! :D Skrattar och gråter och fnissar samtidigt. :P Dialekten är heeelt underbar med! För den måste ju ses på engelska! :D
Lite småkär i prinsen med måste jag erkänna. :P Men det blir jag alltid typ.. :P Fattar inte varför, trodde liksom att man växte ifrån drömmarna om den pefekta kärleken, och den perfekta prinsen.. Men tydligen inte än. :P
Dig a little deeper.. :)
.
Blir utgång med syster ikväll med. :) Göttans! :) Hon är min andra hälft. Faktiskt.. Vet inte vad jag skulle göra utan henne.. Undrar om jag kan få nåt flygbolag att gå med på att ge mig rabatt sen?.. Lär ju flyga fram och tillbaka typ 3 ggr i månaden. :P KOmmer aldrig klara av att vara utan henne igen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0