Shan tha man! :P

Asåå vilken kväll igår, som vanligt! :P Hur kan man egentligen ha en misslyckad kväll med syster? :P
Hon kom hit, vi köpte pizza och sheeybab :P Satt och kollade prinsessan och grodan undertiden vi åt, för mig blev det nog typ 6e ggn. :P
Sen gick vi in på vinet, och då hade vi fastnat för Shan Atci, så det var ju bara att leta utt lite sketcher med honom och skratta tills tårarna rann och sen på med Toarulle. :P Som förövrigt satte sig direkt på hjärnan. :P
Så den sjöng man på hela kvällen ungefär. :P Sen bar det av in mot Tranq.
.
Väl inne bestämde vi oss för att dansa var nog bäst at göra först, annars hade vi nog varit sååå fulla :P Så vi dansade lite, alla var ju där som vanligt.. Dansarn, Sveparn.. Ja you name it. :P
Sen gick vi till baaren för att beställa oss våran flaska, konstaterade att utomhus var iiingen idé, full storm verkligen. :P Så inomhus blev alldeles utmärkt! Vi beställde coh bartendern hörde inget av vad syster sa. Sen kunde han itne sluta titta på oss.. Och det sista han säger är:
"Ni är väldigt vackra.." Jaha ja. Tackar och bugar.
.
Så vi sätte ross, och det tar väl ungefär 2 minuter sen kommer lasset med norrmärn! (Okej dom var typ bara 4 eller 5 eller så.. men ändååå) Slår sig ner och börjar prata med oss. Jag då.. Som tycker att danska är som att prata med en dyngrak skåning och att norska är som att prata med en glad tysk med bomull i munnen.. Jag hade liite svårt för det här, men lyckades ta mig igenom frågor coh diverse andra saker de säger utan några större problem.. (Kanske alltid ska vara full när jag pratar med norrmän numera?..)
Problemet uppstod sen när vi skulle hem, då dom också var kalas och pratade ännu mer norska.. Då blundade jag och hoppades på det bästa. :P
.
Sen sjöng jag och syster Toarulle hela vägen hem till mig ungefär. :P Där jag gick av och traskade hemåt vid 4 snåret. Som alltid, en himla givande kväll :P
Icke att förglömma den otroooooligt fulla tjejen som inte riktigt gjorde nåt förutom att se äcklig ut på dansgolvet.. :P eller bröderna M :P Som har hatat i alla dessa år, och nu helt plötsligt spanade och log och dansade runt oss :P det var ju också rätt spännande! Han måse varit kaaalaaaasfull. :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0