Viva Braziil!

Himmel vilken kväll!! :D
Jag och syster bestämde oss ganska snabbt för Brasilien matchen på Tranq.. :P Såklart! Så när hon slutade så åkte hon direkt och jag träffade upp vid Salu. Och vilken kväll det bleeeev!!
Vi kom dit, låter som en heeel jävla karneval när vi kommer dit. :P Och visst faaan.. Ut kommer det två tjejer och en kille i Rio utstyrsel.. :P Dansandes och har sig. :P Redan där insåg vi att denna kvällen skulole vi seeent glömma.. :P
.
In kommer vi, full med folk, men vi lyckas ta oss ungefär till baren. :P Syster står i baren och jag typ utanför. :P Matchen har precis börjat och vi beställer in varsin öl och engagerar oss otroooligt!
Mitt i allt så vänder sig killen, som står framför mig, om och säger.
"Jag känner igen dig. Vart har vi setts?"
Och jag inser ganska snabbt att det var Alan Andersson från Skål som stog där framför mig.. :P Syster och jag delade en heeeel del flin och skratt bakom ryggen på honom. :P Huuur troligt är det??
.
Vi dricker våran öl och Alan stör mig titt som tätt.. Sen.. MItt i allt igen.. Så kommer vääärsta trum-tåget på utsidan.. Och jaaa självklart kommer dom in :P Hur dom nu fick plats vettefan.. Eller att vi inte blev döva är ett mirakel, men in kom dom. Och spelade gjorde dom! Heeela tiden. :D Asskönt gung heela matchen!! :D
Måååål blir de och meer trummor och shit vilken skön stämning det var! :D
.
Sen helt plöstligt börjar S prata med mig. :P (faan alla ska störa mig hela tiden..) Han frågad eom jag ens såg matchen.. Då svarade jag med det jag tänkt halva kvällen..
"Jaaa jag får ju liksom söka mig bort från ditt huvud för att kunna se planen, men annars är det luugnt.."
Tydligen var detta hyseteeeeriskt kul. :P
Sen fick vi varsin öl. Mkt snällt tycker jag. :P Syster skalade av det hela med:
"Usch.. Smakar typ fot eller nåt!"
Och jag sok älskar Staro... :P
.
Och såååklart hade jag på mig min långa svarta kjol.. Så kvällen avslutas med en enda mening.. :P
Syster trampade på min kjol!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0