VM jaao.

Ja just det ja.. VM är ju igång. :P Såg premiärmatchen, var väl sådär va.. :P Sen bidde det England-USA. Undrar hur det komemr sig att typ alla i USA var rätt snygga och ingen i England var snygga? :P Himla konstigt.. Är det verkligen så att typ alla killar i USA är snygga bara? Att det liksom ligger i deras natur att bara vara snygga? Tjejerna är ju som natt och dag, men just killarna har en tendes att överlag vara snygga.. :P Inte för att jag klagar när kaptenen springer runt och svettas och ser solbränd ut.. :P Hade gärna svettats lite emd honom faktiskt!
.
Idag upptäckte jag ju Holland-Danmark! Den matchen måste jag ju se :) Och denna gången ska jag ladda upp med gotte :) dock ingen öl, känns lite väl tidigt med öl vid 13.. :P Men kanske lite chips? Eller popcorn.. Och dricka. Och kanske lite godis.. Eller baka nåt mumsigt? :P Shit nu skenar allt iväg. Chips tror jag blir lagom avancerat.. :P
Kanske tända lite ljus med.. Mysa lite, det är ju trots allt ganska mörkt ute om man ser efter.. :P Ingen sol i vart fall.. Blir nog ett gott bad innan med.. :) Massa bubblor och tända ljusen som jag fick av syster! Dom luktar sååå jävla gott!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0