Alldeles för dålig.

Shit varit alldeles för dålig på det här nu.. My bad!
Men jaa, vad kan ha hänt liksom. Varit sjuk, feber och shit. Och igår försvann febern, men då kom illamånendet och migrän istället.. Så det tog mig bara 2/3 rör treo, nästan 2 kartor ipren och en väldans massa panodil sen var man ju så full med skit att jag total deckade igår vid 9 med mobilen intill örat och fullt ljud på, kan säga att jag inte hörde 3 samtal och 5 sms och jag sov till 4 nu och är helt frisk. Var det allt som krävdes? Gaaalet..
Har även införskaffat mig min Mac nu! Min andra dator gick ju bara åt helvete faktiskt.. Fattar itne hur jag kan ha sån otur.. Men men, pappas datakille skulle kolla på den och kopiera över alla grejerna denna gången med. Och denna gången funkar ju faktiskt skärmen, så det är ju ett plus!
Blir nog till och med jobb idag, pappa erbjöd sig att köra igår, men jag var ju totaldeckad. :P
Ska snart hoppa in i duschen, väntar bara på en mer human tid för mina grannars skull, och sen blir det en bjönbärssmoothie till frukost. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0