Emotions..

Ja känslorna lever ett eget liv just nu.. Sista dagen med gänget.. Sista dagen för våran underbara stämning! Sista dagen med alla lagermänniskor.. KOmmer sakna dom så otroligt!! Alla glada skratt, alla försök till att pigga upp folk.. Allt.. Jag kommer ju stanna kvar.. Fast med annan anställning, kan fortfarande inte fatta det. Hade väl lite tur mitt i allt. Men men..
.
T började gråta, och då kände jag verkligen att det var på riktigt. Vissa av dessa människor kommer jag aldrig mer få se. KOmmer minnas i början, men tillslut kommer det dala bort.. Försvinna som alla andra gamla arbetskamrater. KÄnns jävligt hemskt, för den gemenskapen vi hade där har jag aldrig vart med om tidigare. Det var en sån sammanhållning.. Glada skratt hela tiden. Nu är det verkligen över.
Nästa vecka vet jag kommer bli helt annorlunda, men jag vill inte tro det bara. Tror fortfarande att alla normala kommer vara där, men det har faktiskt gått ett halvår sen vi fick reda på det och det var dax.. Fy fan.. Känns i hjärtat..
.
Fy så blödigt det här blev, jävla T till att börja gråta vafan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0