Hahaha, jaaa.

Jag glömde ju lite grann om dagen då jag syster och H var på stan, elelr har väl sagt nåt litet om det, men nu hittade jag alla roliga citat. :P Var iof itne så många, man kan ju inte skriva ner allt som sägs.. Även om varannat som sas var en sjukt roligt citiat. :P
Men iaf.. Mitt under våran skoprovning så sitter vi och skrattar lite och har oss, syster orkar ju naturligtvis inte resa på sig så hon använder mig som ankare. Håller i mig och lutar sig efter en annan sko. Hon får tag på en och börjar prata om det, vad som sägs är itne så viktigt. Det viktiga är att hon, efter några minuter, kläcker ur sig "Vilken kanotsko!". Varpå jag nästan bryter ihop av skratt och H feltolkar allt och börjar prata om nåt annat som hon trodde hon hörde. :P
.
.
Sen har vi ju då när jag och syster skulle handla till våfflorna hos hennes mamma.. Jisses.. Vi tar en sån där töntig rullande vagn som man drar liksom.. Men den låter nåt så fruktansvärt! Syster börjar ju genast klaga att våran hund är sjuk! :P "Det är nåt fel på hundens beeen!"
Detta resulterar i att hon går och bär på vagen i det långa handtaget.. :P
.
Väl hemma hos henne börjar gräddningen och shit. Hennes mamma sköter det, vi vet ju hur syster är i köket.. :P
Men hon ska iaf vispa grädden, så hon kör igång vispen och står och pratar med oss. Tillsslut inser hon att hon vispar och kommer på sig själv med att v´ha vispat sönder grädden typ.
Hon ställer ner den på bordet och då upptäcker jag att hon bara vispat sönder hälften av grädden, men resten är heeelt ovispad. :P Dett händer ju bara oss så vi börjar ju skratta igen :P
Sjukt rolig dag. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0