Hej hå!

Ajjemen.. Då har man varit dutti med. :) Tränat 2 timmar nu på morgonen! Plus promenad dit och hem! Jag är impad av mig själv.. :D Galet knas att bara göra så av mig. Men men.
Var med mamma på Bokia igår, träffade gamla chefen, och fick en kram (jisses, är jag så saknad? :P), och några av de gamla arbetskamraterna, alla mindes mig. :) Man lämnar väl intryck liksom! :P
Var där på lite medlemskväll från Comwell. Mysigt, fick lite macka, lyssna på Mats Ahlstedt och vad den andra nu hette. :P
.
Var mest inne på Mats, han skriver sånt som jag läser.. :P Och han var sjukt rolig!! Sen fick vi ju naturligtvis handla med och 20% på heeela sortimentet, även rean. :P Det avr trevligt!
Nu blir det soffan med en kopp te och en av dom nya böckerna. :P Börjat läsa 3 nu.. Kanske ska ta mig igenom en innan jag går på nästa. :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0