Sköna söndag.

Jaaa en skön söndag är det idag. Mest för att jag vet att jag är ledig imon. :D
Men också för att värken är över, jag har sovit mina timmar och känner mig rätt pigg, även om man gäspar liite. :P
Ska försöka engagera mig liite till i det här med jobb, som om jag inte gjort tillräckligt när jag sökt 50 jobb på en vecka..
.
Ska väl försöka ta mig till nån affär med och handla lite. Gapar tomt i kylen.. Sen blir det nog ett bad idag med. Förtjänar det. :) Tända lite ljus, massa bubblor!! :D (Ja jag rååkar vara förtjust i bubbelbad...) Undrar om man kanske ska försöka få upp brandlarmet med.. Men pappa är ju inte hemma så kan bli ett Mission Impossible..
Imon blir det iaf träning, och lämna in skor på klackning.. Och byta batterier i två klockor.. Och tvätta lite med kanske? Den största frågan är dock hur jag kan ha 4 klockor som jag älskar, men att ingen har fungerande batteri.. Skadat.. Och skorna, dom skulle in på omklackning för ungefär 3 år sen.. :P Tur att man är snabb i vändorna..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0