Årets konversation!

Japp japp. Den hörde jag nyss, den borde få pris.. :P Iaf om man är vuxen och inte tolkar den som barnen gör. :P För detta är en konversation mellan 3 ungar.. Två killar och en tjej.
Scenariot är ute på gården i värmen, med varsin vattenpistol.
.
Först är det massa skrik och gap och osammanhängande meningar och shit.. Men sen kommer det.
"Meeen du får inte spruta på miig!" Ena killen vill inte vara med längre..
"Joho, jag sprutar vart jag viill!" Andra killen kontrar direkt..
Då bryter tjejen in..
"Du kan få spruta på mig om du vill.."
"Neeeej för jag vill spruta honom i skreevet! Det är inte samma grej på tjejer.."
"Men du kan få spruta i mitt skrev meed.." Tjejen vill verkligen vara med.. :P
.
Sen massa mer osammanhängande babbel och tillslut går den ena killen hem och ska äta. :P Huuur kul som helst!
eller är det bara jag som tolkar detta som nåt helt annat?? :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0