AW!

Oh jes, aw med syster igår. :) Kalaaaaaas för fan! Tranquilo var väldigt olikt sig själv i dagsljus. :P Men det var spännande! Och meegagod mat! Dit blir det igen vill jag lova. :) Vi hade absolut bästa platserna! Sol till typ kvart i 8.. :P Vi kom dit vid 5, helt perfekt!!
En flasdka vin och massa skratt och glädje. :) Älskar dig syster!! <3
Sen drog jag hemåt, och sen till Svea för att lämna telefonen till A. Jag och syster har förövrigt döpt om honom, han passar itne i A, så vi kom fram till Erik. Eller Markus.. Men när jag satt där så kändes han mer som en Daniel.. :P Så A är numera Daniel-Erik-Markus. :P
.
Nu blev det en snabbtur i duschen, snart aw med P :P Jag kör mkt aw trots att jag inte jobbat... :P Mkt roligt!! :D Men det regnar.. Och åskar.. Lite mysigt, men det är då man ska vara inne och kolla film eller nåt. :P
Men äntligen ett litet åskväder iaf så det itne känns så tungt i luften!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0