Bomber och granater!

Jag har liksom tappat alla svordomar påvägen för jag är så arg va!
Skulle tvättat två maskiner idag ja.. Så jag har lite rent. Började himla bra! I med kläderna, på med maskinen och gå hem. Går ner en timme senare för att kolla läget.. Jaha vad ahr hänt då!
Maskinen från helvetet har stannat, av nån rolig anledning..
Så jag öppnar luckan då, tror ju att det är lugnt eftetrsom den går att öppna.. Och ut kommer en jävla tsunamivåg av vatten och lägger sig över heeeela badrummet! Jag halkar runt lite och inser inte hur farligt nära jag är tvättmedlet.. Och mitt i ett armsvep så ligger den på golvet, öppnad såklart, tvättmedel och kladd överallt.. Jag i en okontrollerad hög och tvätten pisseblöt i en klump.
.
På med maskinhelvetet igen, torka upp skiten och upp och byta kläder, inser att klockan är mkt. Ska träffa M snart, och har tvätten inte löst sig själv nu så får det faaaaaaanimej vara tills jag kommer hem igen.. Hatar att tvätta! Förstår ni varför nu?
Allt som har med tvättning att göra ska alltid bråka med mig.. Nån vill mig ont idag.. Fan..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0