En förbannelse..

Det vilar en förbannelse öve rmig, jag är sååå jävla säker på detta!!
Tele2 vägrar släppa mitt nummer..
This is the deal:
Jag ville byta från Tele2 till Telia. Jag ringde till tele2 och bad om att få en slutfaktura, visst säger dom. Inga problem. Så jag går och fixar nytt på Telia och ber om att få föra över numret. Går ut därifrån och får sms från tele2 där dom säger nej. Och att jag har bindningstid kvar. Sen helt plötsligt är mitt SIM-kort inaktivt.
.
Jaha ja.. Går en dag elelr två och jag ringer tele2 och frågar vafan det är som händer. Och då ser han att allt bara stängdes ner direkt och då är det itne möjligt att flytta över numret. Fixa det då, krävde jag och han sa att han skulle öppna det igen så jag kunde föra över numret. Gott gott tänker jag och väntar.
Ringer telia igen och hör vad osm händer. Hon säger att det bara ligger som nekat så jag ber henne skicka ny förfrågan. Hon säger att hon gör det och ber mig återkomma.
.
Jag ringde idag igen då.. 5 dar i rad.. Hur nöjd är man.. Men men, ringde igen til ltelia och frågade vad som händer. Hon säger att den senaste förfrågan ligger från den 24e. Alltså skickade kärringen inte in nån igår som hon sa hon skulle göra! Jävla irriterande!! Men denna tjejen var väldigt mkt trevligare! Och hon skickade in en ny, och bad mig återkomma vid 8 tiden för att kolla igen.. Så förhoppningsvis har det hänt nåt.. Kanske kanske kanske att 1 juni blir en bra dag..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0