Härlig helg!

Japp japp. :) Massa härlig helg! Varit med syster ungefär hela tiden. :P Hon åkte hem till mig på fredagskvällen, vi skulle ha film och lite vinkväll och sen sleep-over. :)
Så jag fixade klart allt tidigt på jobbet så jag bara kunde dra hem direkt, men jaa som vanligt när jag förbereder för nåt så går det åt skogen.. :P
Gick från jobbet, kom ihåg allt, att larma och allt. Vagnen kommer rätt snabbt, och det är toppen! Sitter på vagnen och ska gå av och tänker att jag inte behöver låsa upp överlåset, för syster är redan där.. Och då slår det mig..
Vart fan är min handväska???
.
Såklart hade jag glömt den hängandes på kroken på jobbet. :P Mkt roligt. Men telefonen hade jag iaf med mig! Tur är väl det. :) Och syster var ju redan hemme, himla tur det med! Så vi skratatde lite åt detta, och det är ju bara sånt som jag eller hon skulle råka ut för.. :P
Men iaf, blev en kväll med Dirty Dancing 2, som faktiskt var ganska bra.. :) Trodde jag inte! Och sen Heartbreak Kid, Som var ganska rolig den med. :P
.
Dan efter hade vi planerat Hammarkullskarnevalen.. Men molnen som hotade utanför när vi vaknade var itne lockande.. :/ Så vi gav upp den idén.. Men stan fick det bli, för jag skulle ha min väska.. Och då började vi shoppa istället.. :P Och vädret blev bra med, jobbigt som fan!
När vi kom hem sen så blev det snabbombyte och kasta sig ut på balkongen med vin och sola tills solen försvann. :) Det var sååå skönt!
Sen blev det matlagning, som vanligt vårat kött och våran goooda sallad!! :D Och sen Disneyfilmer. :) Det var mysigt som tusan! Lilo & Stitch är ju bara föööör rolig!! :D
.
Idag blir det nog en snabbis in till stan igen. :P Leta efter en kjol jag såg igår.. Och en jacka.. Och kanske träffa syster och H en snabbis om dom är inne och fikar. :P Sen hem och fixa blommor till mamma, och skriva kortet. Och sen middag där. Till och med bror har sagt att han dyker upp. :P Spännande!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0